Saturday, January 26, 2008

Yötyö

Täällä töissä sitä taas ollaan, aikaa kuluttamassa. Talossa nukkuu suloisia lapsia muutama (tarkempi lukumäärä on vaitiolovelvollisuuden alaista, vaikka talon paikkaluvun voi kyllä nettisivuilta käydä katsomassa) ja minulla on vielä vessojen pesut edessä, ennen kuin saan vain odotella aamua.

Tänään olen taas iloinnut mukavasta työtoverista (on niitä muitakin mukavia, mutta yhden kanssa oltiin samassa vuorossa) ja pohtinut sitä, miten joidenkin kanssa on vaan heti niin helppo tehdä töitä. Tämä kyseinen henkilö tuli taloon harjoittelua tekemään ja minä olin hänen "vastuuhenkilönsä" talon puolesta. Jo ensimmäisen tapaamisen jälkeen tuli sellainen olo, että tässä on loistotyyppi. Joku minua varoitteli tekemästä liian hätiköityjä päätöksiä, mutta minkäs teet, kun oli jo tehty. :) Enkä sitten muuten ollut väärässä.

Roope jäi kotiin koirien ja kissojen kanssa. Olivat käyneet joella tänään juoksentelemassa sillä aikaa, kun minä istuskelin huoltoaseman kahvilassa Päven (ken tietää kenestä puhun, tietää) kanssa. Ystävät ovat muuten eri mukava asia!

Unohdin tänään mennä laulutunnille, mikä vähän harmitti. Onhan laulunopettajani todella mukava ja hyvä - ja tunnin jälkeen tuntuu kurkussa hyvältä, kun on ääntä availtu ja jumpattu.

Luin tuossa muuten Lapsen Maailma- lehteä. Siellä Lapset Juttusilla palstalta löytyi taas helmi. Kyllä lapset tietää!!

-Pitää levätä, että jaksaa tehdä sitten taas kaikkia arjen töitä, Severi sanoo.
- Lepo on tarpeellista siksikin, ettei tule mustia silmänalusia, Sandra-Sofia tietää.

No comments: